fredag 15 november 2013

Helgpepp - liksom CXSM, mässan och allt!


God morgon folks!

Jag har en superkul helg framför mig. Ikväll åker jag till Stockholm för att hänga med mig familj. En viss speciell liten pojke längtar jag lite extra till. Imorgon snor jag honom, alltså min lillebror, sju år och glad följeslagare och beger mig till Norra Djurgården för att åskåda den liksom coolaste tävlingen i Sverige i år (förutom kanske Vårgårda dårå men den missade jag tyvärr). Vi ska väsnas käka godis och heja fram Tony, Linkan och de andra blåranga tävlande <3

På söndag kommer jag att sätta på mig mina svarta oakleys (är liksom sjukt blyg, ni anar inte) och bege mig till Kistamässan för att spana in allt nytt och glänsande på Sweden Bike Expo. Efter att kanske hunnit med avslutningen på CX-Cupen som Tony och Johan kör. Tack för biljetten till mässan, Svenska Cycling Plus, I own you one (artikel förstås).

Idag hinns det tyvärr inte med cykling men en kort löprunda ska jag allt hinna med. 

Vi ses ute på Djurgården och på mässan på söndag!

/glad katt

1 kommentar :

  1. Vilken toppenhelg du har framför dig! Hoppas cykelmässan är grym! :)

    SvaraRadera