tisdag 1 oktober 2013

When anti-uniboob's your only consolation.

Om gårdagens trip till Erikslund shopping dårå.

Usch. Ska inte säga aldrig mer eftersom jag liksom inte alltid har ett val, men nästan aldrig mer. Kall, jävlig, vilse och inte hade de rätt size på rätt sko och allting var sådär mainstreamrosa, shoot me. Trampade på som en idiot på vägen hem för att bli kvitt den begynnande panikattacken som alltid infinner sig när jag befinner mig i stora shoppingcentra närt belägna till enorma klaustrofobiska radhuskvarter, geez!

Gjorde dock ett fynd. En ny sportbehå - svart med orange (!) band under bysten, samt med lol-text "anti uniboob" på. Bara det liksom.

Fan. Hade jag inte varit skadad så hade jag glatt cyklat omkring på glada stigar precis som Johan och Tony och andra cross/MTB-folks gör utan att behöva bekymra mig om rätt inomhussko för tråkfitness...

...och nu ser jag att en tysk nätbutik har både 20 % off samt rätt size på den dumma adidasdojan jag finner snygg på min fot. Vad var det jag sa?

2 kommentarer :

  1. hehe, känner ingen mig SÅ! Tack gode gud för internetshopping, att det blir lite fel med storlekar ibland kan jag gott leva med för att slippa gå till butik.
    Mvh Frida - som får dödsångest av att bara handla mat på ica maxi...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, skönt att veta att man inte är ensam om att vara shoppingcentrum-hater ;) Kram pårej

      Radera