söndag 27 oktober 2013

Postpartyupdate med en liten gäsp till.

God ehm... kväll laget!

Idag är jag i postparty-mode och har alltså ägnat dagen åt att städa samt sova. Spännande va! Under tiden har det hänt saker. Bland annat har det upptäckt att jag (tillsammans med ett par kamrater från Västerås CK) är med på omslaget av senaste Cykla. I typ sämst upplösning och längst bak men ändå. Om ni undrar varför jag ser ut som ett höghus så är det för att jag förmodligen stod upp på bilden. Älskade Ormberget för övrigt, grymt vacker backe.


Och att gårdagens Festcrossen hade 16 deltagare - och att Tony vann tävlingen och Johan kom tvåa! 16 stycken och en del åskådare - inte illa för att vara Västerås första någonsin cx-evenemang! Så det så. Hörs senare. När jag vaknat till. Läs så länge Johans rapport. Och glöm inte att gilla Västerås CX på Facebook för att ha koll på crossläget i vår stad.

Puss.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar