måndag 7 oktober 2013

Lampreshozers.



Mina fyrtioettor är glada. Efter mycket om och men så har jag äntligen hittat ett par värdiga inomhusskor till dem. Eftersom jag inte kunde få som jag ville för den budgeten jag lagt upp för inomhusdojorna (finns liksom inga skitnödigt stilrena fitnesskor under femtonhundra, typ) så tröstade jag mig ändå med att köpa shozers med den giftigaste hatkärleksfärgkombinationen vi alla vet - lamprekulören. Understrykningspennrosa, salladsgrönt (mest på sulan men även på detaljerna), rgb-blå och en touch av vitt. Så nu sitter mina lampreskor som gjutna på fötterna och just nu testas de under ett svinjobbigt cirkelfyspass. Fett internt, fett snyggt.

...eller fult...

...eller snyggt?

whatevs det är LAMPREfärger iaf! :D

2 kommentarer :

  1. Svar
    1. Väldigt nöjd! Otroligt styv och snabb hoj. Hjulen dock ska bytas!

      Radera