söndag 20 oktober 2013

Bilder Ramundercrossen 2013

Hej. Skoj dag igår, uppdraget cyklistfru gick väl även om jag mest längtade att vara behind bars och inte aside of them om man säger så. Här kommer lite bilder - utan en enda elitface med - för såna bilder finns det gott om ändå eller hur?


Starten. Nervösa superklassare radar upp sig.


Johan Lindkvist, Västerås CK och Tony Carlsson, dito är glada och förväntansfulla. Ännu har de inte upptäckt häxcementet gräs+lera som fastnat i deras klossar...


Mååål för Tony! 


Mååål för Johan!


Tony har varit piggare. 


Pigg är däremot lilla högtalaren som producerar både kvalitativ mainstream-partymusik (till förtret av dem som missförstått det där med cyclocross-anda) och festiva cowbell-ljud (cowbell-appen finns att ladda ner gratis i mobilen).

Häng i kön till cykeltvätten. Frusna folks...


...men glada miner! Mattias prinsessa vann hela racet och han själv var glad över att kommit runt snyggt och värdigt på sin första CX-tävling. Grattis till prestationen och till den läckra lacken, jag är officiellt småavis :) 


Björn kom också och snackade lite. Han hade gjort ett jävligt fint race.


Och jag var fullproppad med kexchoklad, goda hamburgare, lärorika visuella upplevelser, stolthet över VCK:s starka färger i sammanhanget och en ännu starkare övertygelse om att jag ju självklart kommer att börja med cross jag med! Alla borde vara med.

Nästa helg kör vi Festcrossen i Västerås, gå in på Swyzaks blogg eller twittra till @swyzak för mer info.

Själv fortsätter jag rehabba och stärka kroppen och peppar inför säsongens snyggaste och roligaste happening aside bars - Cykelfesten! 

Men mer om det senare!

Puss
från mobilen

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar