tisdag 1 oktober 2013

Du vet att du är cykelskadad de luxe...

...när du skriver "tacx på förhand" istället för "tack på förhand" i jobbmailen

...när Cannondale! poppar upp i din skalle när din baby säger sig vara "helt inne på Scalpel just nu" (fast han menar ju bandet Skalpel förstås)

...när du glatt klämmer på fotbollsdojsulor inne på sportaffärn och undrar vad stiffness-indexet är innan du inser att du håller i just en... iii, fotbollssko!

...när du viftar med händerna och klappar dig själv på stjärten för att visa att det är hål och hinder på vägen, söndagsflanerandes med din familj

...när du tackar nej till boxningspass för Gud förbjude om armarna blir för muskulösa!

...när du istället för att palla dig och hämta en tesked rör om i jobbkaffet med insexnyckeln


ja jag vet att knäskada är ingen ursäkt 
att inte klippa sig på ett halvår, jag vet jag vet. 
Jag lovar att klippa mig snart! 
//stilgurun

1 kommentar :