lördag 18 januari 2014

Skid- och kuzminpremiär!



God morgon! Nämen titta vad jag har här då - en skidpjäxa! ja ni ser rätt - det är äntligen skidpremiär i vårt hörn av landet. Och inte bara det - även kuzmin-premiär (vink vink Pölder hihi) för mig. Jag har aldrig kört på kuzmin-sicklade skidor förut så det blir spännande. Skidor är liksom inte min tävlingsgren så därför känner jag att jag inte direkt förlorar någonting på att testa lite nya metoder. Däremot så älskar jag både skidåkning och naturen och om denna metod gör att jag förlorar en mikrosekund men skitar ner lite mindre i naturen samt slipper sprida skumma vallaämnen så känns det lite bättre i hjärtat i alla fall.

Så, snart dags för lite uppladdningsmellis innan jag hämtar Anna och så kör vi!

Ha en fantastisk dag. Puss!

/Katja på språng

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar