onsdag 15 januari 2014

Brus i skallen, längtan i benen


ihelgen åker kondomdräkten på, älskar den här jag fått av jobbet 2012

Hej.

Alltså träna på rester av streptokockdödande antibiotika i kroppen. Inte kul. Jag förstod inte ens vilket skick kroppen var i eftersom hela corepasset gick som i dimma. Men det var skönt att sträcka ut lill-ryggen och sidoplanka järnet till ambient musik (så ballt med moderna F&S-instruktörer, word!). Idag äter jag inga piller men känner mig ändå smått dåsig och slö, får bli en sjujäkla lång promenad ikväll så sjuklingkroppen återställer sig lite till innan klubbspinningen imorgon.

Förresten så märker jag att den förslöande bisubstansen i tabletterna verkar kommit åt min hjärna också. Räcker precis till jobb och inte så mycket annat kreativt, blä! och till att längta järnet till helgen då jag bannemig ska köra skidor till jag däckar inne på krogen vi ska med tävlingsgruppen på kvällen. Alltså seriöst bara jag som blir helt sjukt till mig av snö? Sommar är nice. Men inget är mer förlösande här i livet än fett med snö efter en mörk bajsbrun halvvinter vi haft här uppe i Norn.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar