onsdag 1 januari 2014

Min nyårsnatt.


God första januarimorgon!

Hade ni ett bra firande? Själv tog jag det väldigt lugnt men hade ändå kul! Åt först festmiddag med min familj på Lidingö och drog sedan in till stan för att dansa in det nya året till tonerna av Dead Kennedys, Sisters, Siouxsie and the Banshees, Pistols och annat fint tillsammans med min "gamla" stockholmsbästis Sebban. Stället stängde ett och det vart ju alldeles lagom.

Alltså finns typ - nästan - inget roligare än att dansa. Speciellt när man är som jag och saknar trötthetsspärrar ;)
Idag har jag ont i halsen, magen och skallen.

Kommer kännas SÅ skönt att komma hem och träna igen. Om jag är frisk dvs., hade lite för kul igår för att komma ihåg halsduken och mössan...

Ha en underbar första januari!

Puss.

---
Hey. Hoe was uw feest vanavond? Ik had plezier en op de tonen van punk muziek danste samen met een goede vriend. Nu vooruit kijken, welkom 2014!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar