onsdag 17 oktober 2012

Idag är en sån dag

Hej.

Idag är en sån där dag då mycket lite känns rätt.

Dels så önskar jag att dygnet hade minst tio timmar extra utöver de tjugofyra standard.
jag har så mycket roligt jag vill hinna med.
Men det tråkiga tar alltför mycket tid just nu.

Jag oroar mig för allt och ingenting och blir nästan lite förbannad på vissa.
trots att de egentligen bara är sig själva.

Jag är nervös inför mötet med stort M imorgon.
hoppas innerligt att det kommer att gå bra. för mötet handlar om något jag tror riktigt, riktigt starkt på.
jag hoppas jag kunde berätta för er om vad mötet handlar om men inte än.
Men jag lovar att göra det tids nog oavsett utgången!

40 längder à 25 m blev det igår iaf, blandade simsätt.
Riktigt skönt! Jag och Linda satt i bastun och kurade lite efteråt.
att simma är gott för själen och jag kom hem rätt så harmonisk igår. men idag vill jag bara hoppa in under filten och bara ligga ner.

Ja, vissa dagar är såna och jag känner att jag måste acceptera det. Men bara idag.




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar