torsdag 12 september 2013

Morgontony.



Kort: Anders Karlsson, ljusredigering: moi

God morgon!

jag har inga goda nyheter (än) rörande mitt knäproblem så vi börjar dagen med att titta på något riktigt trevligt istället. Nämligen motalafödde västeråsarn Tony Carlsson under helgens Anundslopp!

Seniorklassens Anundslopp blev en något förvirrande historia då bansträckningen för seniorerna ändrats en timme före körningen. Enbart långvarven kördes (till skillnad från ursprungsplanen att köra långvarv och några kortvarv, ändringen var pga. tidstajtheten) vilket ju tyvärr sabbade de goda spurtförutsättningarna då allt slutade med en klungklump in i målet. Icke desto mindre! Tony var teknisk, oförskämt crisp fastän han kört (och placerat sig väl i) Ramnäs-GP dagen innan och jag dog lite där när han svischade förbi på sin vita Canyon.

Så, här har ni Tony - lägg hans namn på minnet för resan har bara börjat.

Puss!

//en med obotlig tro på good-looking-cykeltalanger

1 kommentar :

  1. Tony kommer att köra hårt träffade honom och Johan i Olshyttebacken för ett par veckor sedan, tänkte inte på det då, men min skarpa blick noterar att Tonys ben har något konstigt "skimmer" i motljuset, det är väl inte håriga ben jag ser eller? ;)

    /Fritz

    SvaraRadera