fredag 18 januari 2013

Petter och cykel och Jesus

Läser om att Petter är en ny krönikör i det som vart Kadens men som nu heter Bicycling.

Min spontana reaktion är följande:


Sen läser jag att Alexandra Engen också blir krönikör. Jublar (på riktigt alltså, hon är en stenhård cyklist) och åminns den kluriga frågan på min cykelfests tipspromenad: "Hur gammal var Alexandra när hon fann Jesus?" (här är förresten hela quizzen för er som har tråkigt ikväll).

skäms lite för mina associationer.

och så måste jag prompt köpa den nya satsningen, så klart. Tänk, de kanske bevakar Vueltan när det är dags (till skillnad från Kadens, kan fortf. inte förstå varför).

(bild på det ratade fikat är otippat nog snodd från fikasvettots webblogg)

3 kommentarer :

  1. Petter och Alexandra vet jag vilka det är, men vem tusan är den där jesus???

    Kram
    Fritz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här är en pedagogisk förklaring! http://open.spotify.com/track/7cJiL8UucUxjJBHkiesxjG

      Puss och ha en grym helg!

      Radera
  2. Jag ber om ursäkt då jag är en ateistik hedning ;-D

    Detsamma till dig Katja
    PoK
    Fritz

    SvaraRadera