torsdag 3 januari 2013

Prespin


Nörden glad! Om en timme är det dags att lämna datorn för utmaningens andra cykelpass, denna gång Spinning / Intensiv på F&S. Och nu har jag dessutom lärt mig hur deras prehistoriska spinningbikes funkar så jag slipper göra bort mig som sist (smärtsam blondinövergång mellan Actic och F&S).

Fast imorgon blir det förresten Actic igen, lunchspinning. Har tydligen lyckats utmana en (snabb och spänstig) klubbkompis på spinning. Hur man nu vinner i spinning? Mest svett högst stönanden? ;)





Ha en kanoners kväll nu folks!

4 kommentarer :

  1. Störst pöl av svett under hojen vinner =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hm… I så fall ere baggis!

      Radera
  2. Kör hårt och jag ser framemot hur ni nu löser utvärderingen av vem som vinner spinningen imorgon...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självfallet kommer det en rapport käre Johan :) Vinnarrapport hoppas jag!

      Radera