lördag 28 december 2013

Livstecken.

Hej kärt läsarfolk.

Jag har förstås inte gått och kolat vippen, det vore på tok för dramatiskt även för mig. Men däremot har jag medvetet valt att låta bloggen vila under ett par-fyra dagar - precis som man brukar låta racern vila efter en lång och framgångsrik utesäsong.

Det kommer med andra ord fortsätta vara glest med uppdateringar fram till Nyårsafton (aka min födelsedag) och sedan kör vi igen med nya tag, snyggare och vassare än någonsin.

Men här är några små updates så att ni har lite koll ändå. Sen vi hörts sist har följande hänt…

* jag har ätit mycket, gott och sött. Och älskat varenda bit av maten.

* jag har ägnat mycket tid åt familjen

* jag har fått tillbaka min tralla. Över två veckor tog det för DBS att skicka rätt hjul (de skickade fel först) men som plåster på såret fick jag ett uppgraderat växelsystem. Så nu är jag en smått missnöjd ägare av treväxlat Shimano Nexus-system. Gillade SRAM bättre. Nåväl, tralljäkeln är cykelbar igen.

* jag har sprungit och faktiskt njutit av det för att jag är en sån där konstig person som njuter av att träna i kyla

* jag har inte cyklat ett smack

* ...men jag har börjat på en fin träningsplan till våren 2014

* jag har vilat, vilat och vilat.

* och jag har börjat bli glad och crushy igen. 

Vi hörs, sköt om er så länge!

Puss.



2 kommentarer :