torsdag 1 augusti 2013

Semesterkoll.

Hej igen!

Åh vad jag saknat er. Tänk att det gått ett par veckor sen vi hördes ordentligt! Men så är det ju så varje sommar. För att behålla motivationen och glöden uppe gäller det att ibland ställa ifrån sig tavlan och låta ögonen vila på annat - så att färgerna ter sig ännu starkare när det väl är dags att ta itu med verket igen.

Hur som. Tänkte köra en liten update så att ni har lite koll på var jag varit ute och slarvat under semestern.




Som ni vet så började jag med en minivecka med vänmys, cykling och bad hos bästaste Frida. Sedan drog jag till Lidingö och hängde med familjen en sväng! Samtidigt passade jag på att nöta lte backar samt köra lite premium rush genom Stockholm bara för att liksom. 











Efter det packade jag och Tony varsin backpackerrygga och tog flyget ner till Tyskland. Utan cyklar, tänka sig! Nu förstår jag hur småbarnsföräldrar känner sig när de reser utan barn för första gången... Baby rosen, var smått orolig för henne i början... Vi satt dock inte still i Tyskland utan

dansade järnet på Melt-festivalen
campade med allt va det innebar
träffade äkta berlinare
såg svår konst och lite lätt konst också
svettades i den europeiska hettan
shoppade obskyra sportmärken
drack örtte och koffeinerade oss med svalkande Club Mate
spanade in hipsterhojar och vanliga hojar också
såg på Touren på hostlet
blev sjuka samtidigt
mådde bra och lite dåligt men mest helfestligt

och sedan åkte jag till Lidingö igen och hängde lite mer med familjen ett par dagar.

Och sedan kom jag hem och nu börjar snortäcket äntligen försvinna. och jag kan cykla igen! Och det ämnar jag göra big time. För nu börjar favvoperioden - sensommar och höst. Med distans, svalare kvällar, Jönköping, Tour de Chat och allt sånt mysigt.

Har ni haft en fin semester?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar