fredag 1 juni 2012

Vackra pendlingsvyer - en utmaning

Åh, vilken cool idé!

Fredrikshof-Vilma på den snygga cykelbloggen Snabbare, starkare, snyggare har postat ett roligt inlägg där hon lagt upp bilder som illustrerar hennes pendlingssträcka (till jobbet, antar jag?).

Inspirationen till idén fick hon från Öijers blogg.

Nu sitter jag redan vid mitt skrivbord på jobbet och har därför svårt att posta några bilder, men nästa gång jag cyklar till jobbet så ska det banne mig tas snygga foton! Risken är dock stor att jag väljer en extrasnygg sträcka just för sakens skull... Men det är i sig inget fel heller.

Underbar bukt i Porto Cristo, Mallorca jag var tvungen att fota, uppe på mitt liv brantaste stadsbacke någonsin.
En söt gata i Alcudia, Mallorca.
Nåt säger mig dock att mina pendlingsvyer i kära industristaden Västerås inte riktigt motsvarar mallorcabornas pendlingsvyer... Jag undrar om det någonsin går att tröttna på berg och havsbrus?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar