tisdag 17 december 2013

Softcore.


fyndade skön holländskkonst-tavla på Myrorna igår
Hej.

Igår hade jag svullna lymfisar (=förkylningsbörjan för min kropp) och var småfebrig så det blev till att bigslacka hemma! Det är alltid med skräckblandad förtjusning som jag bigslackar. Min kropp blir smått förbännad samtidigt som den liksom förstår att stopp, här måste det vilas. Värre är det med lill-skallen. Det var dock inga som helst problem att bigslacka just igår, chokladen smakade precis så som jag ville ha den och teet var magnifikt.

Ja, förutom den lilla incidenten med den paja (och tunga) köksluckan som föll av och nästan kapade av mina utsökta fyrtioettor till geisha-size så blev det en utomordentligt fin kväll.

Idag känner jag fortfarande av lite skit i kroppen men ska trotsa och träna någonting light, typ rörlighet eller core eller yoga eller nåt annat soft.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar