tisdag 10 december 2013

Post-intervall-koma.


Ursäkta brunheten men så blirre när man fotas, direkt 
efter spinningen mot ol school klädskåp.

Usch, måste hålla med gode Swyzak, man är ju inte speciellt pigg i benen efter en festiv - och dansant helg... Känner mig rätt så sliten idag. Gårdagens elvatimmarsarbetsdag avslutades med brutala åttor ledda av grymma VCK-Jenny. Jag kände redan på uppvärmningen att passet inte skulle bli nåt pianospel på styret så jag valde att köra tungt för det mesta. Kände mig så duktig efteråt som ändå orkade koka pasta och göra dräglig föda trots att klockan var runt halv tio när jag hade duschat färdigt. Var ju förstås prompt tvungen att kolla på Stephen Fry kommer ut fram till typ halv ett. Blev som vanligt uppspelt (älskar Stephen Fry) och hade svårt att somna. Får betala för det idag... Ska pressa in lite allkroppsträning idag, rygg och armar får jobba!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar