onsdag 11 december 2013

Fyndat.

Hej. Igår tog jag ett ytterligare steg in i vuxenlivet och fyndade - ja, fyndade! - en ny tv-apparat. Min förra tv kan inte riktigt klassas som fynd då den impulsinköptes för att vara med när fotbolls-EM skulle avgöras förra året (nej, jag tittar normalt inte på fotboll och kan inga regler men detta var specialfall då jag deltog i jobbets EM-tips och då ville jag liksom veta vad spelet handlade om). Sålde den till Grannen - han gillar stora apparater (den mätte fyrtio tum). Men nu har jag liksom tänkt till förstår ni. Bråkade med diverse klämkäcka säljare och fick ned priset fett mycket!


Så nu är jag stolt ägare av en sån där smart-tv av märket Philips och kunde i fulla muggar njuta av kvalitetscykelklipp hela kvällen - efter ett dödspass (armar + rygg) med skivstång och pannben som enda verktyg.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar