måndag 18 mars 2013

Flyttider

Hej.

Jag har inte dött och jag har inte slutat cykla och jag mår faktiskt helt ok.

Det är bara det att jag inte gjort annat de senaste dagarna än flyttat. Ni som har flyttat vet att det liksom inte riktigt går på en dag. Speciellt när flytten går i low key-anda dvs. med vänners hjälp och egenstädning istället för anlitad proffshjälp. Men åh så mycket roligare att flytta low key! Värkande spring-i-trappan-ben och bär-ryggar kompenseras av ännu mer värkande skrattmuskler.

Tre viktiga komponenter som ska med: rosen, diskokulan och ljuskronan
Det värsta med att flytta är att en blir helt avskärmad från (cykel)världen. Missade förstås både Emma och Milan-San Remo (lagom kul att följa det på Cyclingsnews istället för Live när det tydligen var sådär superspännade jävligt med snö och allt). Men. Håll ut (mest en uppmaning till mig själv)

Rätt som det är så är flytten klar och jag kan återigen koncentrera mig på träningen. Och då förstås, ute ute ute!

Speciell känsla, att vakna på ett nytt ställe som ska bli ens nya hem.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar