måndag 11 mars 2013

Ett viktigt pressmeddelande.

Hej. Jag vet att ni är nyfikna. Dels på vem som vunnit den fin-fina Rapha-tävlingen och dels på hur ROSE:n ser ut när den väl äntrat min lya ciclista.

Men en sak i taget :)

Tänkte börja med att berätta om en liten bloggnyhet nämligen den nya fliken (högst uppe under Cykelkatten-headern) som heter Turné 2013. I denna flik kommer jag att lägga in de loppen jag kommer att köra och kanske en och en annan cykelresa jag kommer att göra i år (nästa år kommer förstås att heta Turné 2014).

Tanken är att jag ska komma närmare mina fans. Alltså inte närmare än en halvmeter för då finns det risk för hjulkrock och andra otrevligheter. Men mer närmare som i typ, Lady Gaga när hon twittrar eller Rolling Stones när de säljer ut sin själ till Citygross... eller var det kanske Dressman?

Jag har hört att fansen är såna där människor som går över liktornar för att få så kallade autografs.

För att få autograf räcker det för de kvinnliga fansen att de är trevliga och inte anmärker på mitt talfel och att jag kan uttala varken mitt efternamn eller mitt cykelmärke rätt. Autografen kan skrivas på valfritt kroppsställe men tänk på att vissa pennor inte går att ta bort från kläderna / skorna / styrlindorna.

De manliga beundrarna får snällt befria kroppen från de onödiga klädlager för att blotta det enda ställe där jag går med på att skriva en autograf. Hur? Lär från Solsting-Soran som varit gentleman nog att skicka mig vykort från vårt senaste fanträff ute på autostradan mellan Köping och Rytterne.



Ses ute på turnévägarna!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar