onsdag 26 september 2012

Varning för svordomar

Så jävla satans boring att vara sjuk och inte kunna träna och inte kunna blogga om träning heller för jag tränar inte för jag är så satans boring sjuk. Det är tur att jag inte känner tvånget att inspirera mina läsare. Ni fattar ändå. Har jag inte sars så överlever jag och då blir det tungt de första passen men sen jävlar, är väl enda mantran jag kan uppbringa just nu. Förresten så regnar det ute och jag har tryckt i mig en dum mackjävel för mycket och glasögona trycker för hårt på den snorsvullna nästippen vilket är irriterande. Jag kan inte kyssa min kille på munnen för jag är rädd att smitta honom och det är slut på chokladen i min hemliga stash på mitt jobbrum.

Ikväll ska jag slänga ut karln på nån träningsrunda, proppa mig full med värktabletter, dra igång nån fet jävla rockspellista och städa hela hemmet och imorgon ska jag palla mig på nåt soft skönt-jobbigt yogapass för att känna att jag lever, lite i alla fall.

Snart lunch med gammal skön tjejpolare. Molna skingras, lite.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar