lördag 30 november 2013

Bäst att vara på den säkra sidan muren.


God morgon.

Jag har varit en exemplarisk cykelbloggerska idag. Har vaknat, konstaterat att vädret är sådär crisp som en höstcyklist kan önska sig, putsat på min Canyon, ätit mig en gröt- och äggfrulle, fällt en symbolisk tår över att Engen slutar vara krönikör på Kadens (Varför? Vet någon? Hon är ju grym skribent!) samt lyssnat på en masse mellow tunes för att liksom låtsas att det allting är fullkomligt okej med mig. Nu ska jag fortsätta vara exemplarisk. Grannen har utarbetat en föga teknisk men desto mer trevlig mtb-rutt åt mig Björnö - Gäddeholm - Klinta (där kan det kanske bli smått kritiskt iofs) - etc. och jag ska få i mig ett antal cykelmil innan det blir dags att blanda kvällens första förlösande GT och möta upp dem som inger mig hopp om mänskligheten. Ses ute på vägarna!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar