torsdag 7 november 2013

C... A...

Gimme a C! Gimme an A!

...hihi mer info än så får ni inte förrän ikväll *sträcker ut tungan som förresten är insmetad i päronchoklad*

Igår kväll hade jag pms samt en mental breakdown.

Dels så kände jag mig tjock. No comments. Gick över sen!

Dels så kände jag mig ynkligt fattig. Fick författa ett mail till säljaren av Ridley-crossen och förklara att ekonomin inte tillät hans cykel.

(Fräschar upp ert minne - jag söker alltså en prisvärd (!) begagnad cykel att grus- och vinterträna på, antingen MTB eller cross. Till nästa officiella crosssäsong tänker jag investera i en bildskön, liquidly smooth och snabb grusracer men nu vill jag ha nåt billigt att slita, leka med, köra vintriga distanspass med och så. Som komplement till inomhus- och löp- och skidträning.)

Men nu - av en slump - har det dykt upp en chans! En gammal kollega var nyss på besök här på kontoret och jag åmindes att han ju sitter på en knappt använd väldigt snygg CA... för riktigt vettigt pris.

Äsch. Vi tar det ikväll när cykeln förhoppningsvis är i min ägo.

Någon som har ett par begagnade eggbeaters att sälja till mig? Maila cykelkatten@gmail.com.


Om ett par timmar ska jag förresten möta upp Linda, Tony och Physio-Patrik för att gå och lyssna på coola Johan Plate som ska föreläsa om prestationspsykologi - något som verkligen angår oss som idrottar seriöst (fast ibland väljer att krydda bloggen med oseriösa bilder som denna ovan). Ser fram emot så!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar