tisdag 16 april 2013

Kurssyndromet

Hej.

Sitter i lobbyn på ett hotell i Ulriksdal utanför Stockholm. Har precis tagit en halvtimmespromenad, yey. Mer har tiden inte räckt till - haft kurs hela dagen.

Alltså kurser, det måste vara det mest hälsosnerbrytande som finns liksom, eller hur? Det är alltid samma schema:

  1. Morgonkaffe
  2. Korvstoppning
  3. Fika med macka
  4. Korvstoppning
  5. Lunch med bröd och kaffe till
  6. Korvstoppning
  7. Fika med fet kaka till
  8. Korvstoppning
  9. En halvtimmesrast
  10. Fet middag med fet efetrrätt till


Tur att det regnat floder och att jag självklart gått och blivit förkyld. Ikväll åker jag hem och imorgon cyklar jag och på fredag flyger jag för att cykla på Mallis. Helt ok!



3 kommentarer :

  1. Inte avundsjuk på det andra....men Mallis! :-) Fast nu verkar det som våren äntligen har börjat visa sig här med å andra sidan.

    SvaraRadera
  2. Haha PRECIS så är det! Jag har precis avverkat två sådana dagar enligt schema. Benen skriker efter cykel medan jag stoppar i mig ännu en hård syrlig karamell med vinbärssmak och toppar sen eftermiddagen med att parkera rumpan på ett flygplan.

    SvaraRadera
  3. Oh noooo, förkylning! KRYA!

    SvaraRadera