lördag 7 september 2013

Mot Ramnäs och Sista Chansen!

God morgon kära läsare!

Imorse vaknade jag klockan fyra och sen kunde jag inte riktigt somna om så jag låg och tittade på när hela rummet sakteligen förvandlades till palatskammare i ren guld. Wow! (inte för att telefonens kamera kan återge nyanserna men ni är nog med på känslan)


Nu är det vanligt finfint morgonljust här och jag ska strax gå upp och trycka i mig någon god frulle. Sedan blir det till att hoppa in i bilen (jepp, så sorgligt är det, åka bil de tre skitmilen, jäkla skada!) och sticka till Ramnäs.


Idag är det nämligen dags klassikern "Sista chansen" i Ramnäs CK:s regi och jag och ett gäng andra klubbkamrater tänker heja på de tre tappra VCK:are som ställer upp. Johan, Tony och Jimmy. Loppet är ett banlopp och banan som utlovas är otäckt snirklig och krånglig. Dameliten kör före våra seniorer (som går upp i eliten nästa år, eller hur Johan och Tony?) så dem hoppas jag få se en glimt av.

Kör hårt grabbarna! 

Nä, nu måste jag verkligen upp om jag ska hinna med allt. 

Ha en fin lördag folks!

Puss 

//Katja som för en gångs skull mobilbloggar

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar