tisdag 7 augusti 2012

Tabata på Feelgood (motsägelsefullt, höhö!)

Åkte på Tabata-intervaller på Activio-passet igår. Att det handlade om intervaller förstod jag redan under passet, men väl hemma kollade jag upp vad det var för djävulskap ledartanten hade hittat på.

Visserligen lyckligt ovetande om min maxpuls (elektroniken gick enbart på min ålder, jag menar jämför Katja, 26 bast 78 kg livsnjutare varav 8 rumpa med Lill-Elin (påhittad karaktär), 26 bast 56 kg from löperska)).

Men dryyygt... Benen hotade med att dö och handen sökte sig till belastningsreglaget och jag började känna något som bäst beskrivs av WHYYYY LOOORD? Stönade kanske lite väl jobbigt för de närmast sittande damerna glodde lite väl mycket på mig.

Men. I efterhand.

Grymt skönt pass. Känns i benen.

Kommer att göras om!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar