torsdag 13 juni 2013

Tomorrow's just a song away.

Hej.

Ursäkta att jag är en lite tråkig frånvarande bloggare just nu.

Det händer rätt mycket på det privata planet; jag är fullastad med jobb och andra projekt som tar lite tid.
På ingång är dock racerapport från Halvvättern, en alldeles tjusig festredogörelse och massa annat skojsigt!

Idag ska jag testa nåt helt nytt - och visserligen ocykligt men ändå spännande - nämligen geocaching med ett gäng kollegor (har bokat in oss på det under dagens sommaraktivitet). Tyvärr faller det extrema mängder regn ner mot marken! men jag är fullkittad med naturfärgade regnkläder så det ska väl gå an. Belöningen blir mat och häng i vedtunnan och förhoppningsvis lite sömn på det, sömn är något jag fått för lite av på sistone av både glädjande och mindre glädjande skäl.

Under tiden jag letar skatter i skogen så kan ni alltid roa er med Cykeldejtingsskolans tredje del på Svenska Cycling Plus. Och vad jag vet så är min nya bloggpartner Anna <3 på gång med ett nytt spännande inlägg på ett aktuellt tema. Annars finns massvis med inspiration på min Pinterest och Twitter-diskussionerna tar aldrig slut!

förresten så är jag smått deprimerad. Rosen har fått nåt vajerfel och jag måste lämna in henne på service (hade kunnat mekt själv men känner att hon kan behöva en allmän genomgång nu efter halvcykelsäsong). så jag kommer att vara cykellös nu under ett par tre dagar... Får kompensera med löpning och ryggövningar.


Här får ni en liten glimt av va vi pysslade med under Cykelkattens ettårsfirande (tack Micke för bilderna)

På snar återseende!

//regnblöt katt

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar