torsdag 31 januari 2013

Off to Sälen!

Hej!

Solen skiner här i Västerås och jag är glad.

De belgiska små och den franska röda är inhandlade; skidorna är vallade och jag har en ny flaskgrön termos att ha blåbärssoppan i.

Om ett par timmar är det dags att hoppa in i bilen, och sen in i partybussen, för vi åker till Sälen!

Tre dagar med skidor och diverse galenskaper i sällskap av fyrtio andra galningar!

Ha en fin dag nu kära läsare.

Och tack för all input gällande cykelval, har läst med största noggrannhet och tänker när jag kommer tillbaka, sammanställa ett inlägg med era synpunkter. De är riktigt värdefulla! Tack <3

2 kommentarer :

  1. Apropå grön termos:
    "Var den röd min gosse
    Så får du vara utan
    Men var den grön får du en ny"

    http://open.spotify.com/track/3SZhMSDZY4mL5L4oCb3Q4v

    SvaraRadera
  2. Ha fina dagar i sälen säger jag till dig!

    SvaraRadera