Visar inlägg med etikett DHL västerås. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett DHL västerås. Visa alla inlägg

måndag 20 augusti 2012

Och så F5... och F5!

För en vecka sen beställde jag en ny höstlig cykeloutfit från Rapha. Den borde komma... idag men jag hinner nog inte hämta ut paketet idag, men kanske, kanske imorgon före jobbet och före träningen? Känner mig som ett barn inför julafton. Problemet är att jag inte riktigt vet om denna lilla julafton inträffar imorgon eller åh - först på onsdag (ännu en dag av väntan!).


Sitter och uppdaterar DHL:s shipment tracking-sida lite väl ofta för att anses fullt frisk.

fredag 29 juni 2012

Dagens ajajaj

Klumpig sate. Kramade asfalten imorse utanför DHL:s paketutlämningsställe, bara för att jag hade bråttom, hade noll koll på mina fötter, skulle "bromsa in" coolt framför tio enorma lastbilar (parkerade, med chaffisar i) etc. (Den tvättade och desinficerade) utgången presenteras på bilden nedan.