söndag 7 juli 2013

Sol, bad och cykel och en massa semesterglädje.

Hej.

Skriver till er från badhandduken på stranden till den fina sjön Öjaren norr om Sandviken. Runt mig har jag glada vänner, en blöt mountainbikecyklist med tillhörande blöt setter och en och en annan broms.

Bara så att ni vet så har jag helt apropå gått och tagit semester. Tre sammanhängande veckor - som jag i år inte tänker fylla med någonting krävande alls. Bara sol, cykel, umgänge med dem jag tycker om och så en vecka i Tyskland på det, med tillhörande kulturmys och flera dygns glöm-allt-vad-tidskoll-heter-dans med Tony och andra glada.

Jag glömmer förstås inte att fota och komma ihåg massor så jag har att visa er! 

Kanske redan ikväll :)

Men först - sillunch och tio fina Rapha Womens 100-mil.

Puss och hoppas ni njuter lika mycket av ledigheten som jag gör!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar