onsdag 27 juni 2012

Lite gnäll och lite cykling

Tjenare!

Usch vilket segt väder det är ute... Känns så där föråskigt hela tiden och jag blir värkig och seg i skallen av detta väder... Kan det inte förlösa sig lite genom säg, en rejäl regnskur under natten eller liknande? Har gått runt smådeppig och lättirriterad i dagarna två. Usch vad jobbigt det är att vara en humörmänniska som lätt påverkas av vädret. Tänk om man vore en mindre känslig jävel som ärligt kunde glädjas åt vilket väder som helst "så länge det inte regnar"?

Usch, slut på gnäll Katja!

På den positiva sidan:


  • En förhoppningsvis fin och snabb cykeltur väntar efter jobbet <3 Har inte riktigt bestämt mig än vart det bär av.
  • Rapha-paketet har kommit... Måste hinna hämta det innan 17.00 sa tjejen i luren! Spännande, såg att de hade skickat med en present också...
  • Planeringen inför Resan pågår för fullt! Jag har ju inte riktigt avslöjat vart vi ska men ni har säkert förstått att höga berg är inblandade i och med den antagna Rapha Rising-utmaningen... ;) Lovar att snart komma med ett inlägg om resan!
Hoppas ni har det fint därute, ses kanske på vägen ikväll!

1 kommentar :

  1. Lysande, det regnar inte... Cykelprytlar på Posten och planerat cykelpass det kan ju knappast bli mkt bättre... Själv hoppas jag att Bradley Wiggins bok landat i brevlådan, men det lär jag få veta först efter jag plågat skiten ur mig i backarna runt Sanda... Kom Peter runt på passet igår? Blev ju lite masspunktering där...

    SvaraRadera