måndag 26 november 2012

Skaka liv i armarna

Actic Kristiansborg ligger i en riktigt gammal badanläggning.
Det står t o m "Tvagning dam" på dörren till duschrummet...
Hej.

Igår körde jag mitt första F&S-pass på cirka fem år. Station/styrka vart det, 75 minuter med "gamle gode" Jan. Kondisen fanns där, liksom benstyrkan. Armstyrkan dock var långt under skamgränsen. Nu till skidsäsongen (som faktiskt börjar redan nästa vecka då vi drar till Idre ett gäng!) kommer jag att lägga mycket fokus på armarna.

Idag vart det dags för veckans första lunchspinning/core på Actic med Västerås egna Ironman Fredrik. Riktigt tungt som vanligt, fy satan va core orsakade smärta efter gårdagens genomkörning.

Och sen vart det pasta till lunch. Helt okej.

2 kommentarer :

  1. Måste säga att jag blir lite avis på dig som ska iväg och åka skidor. Fick iallafall lite snö på besök en kort stund igår kväll vilket gav lite hopp om att kanske kunna åka lite skidor snart! Du kan väl åka lite åt mig också? Ha en bra kväll! Kram

    SvaraRadera
  2. Å vad härligt med skidor! Här kom snön, det blev ett pass, sen blev det visst höst igen. Njut av Idre!

    SvaraRadera